După cum probabil știți, din data de 9 ianuarie 2017, postul de Radio 21 a devenit Virgin Radio Romania, prin încheierea unui parteneriat franco-britanic între compania Lagardere Active Radio International (deținătoarea frecvențelor din țara noastră) și grupul Virgin Radio International, condus de recunoscutul Richard Branson, fondatorul a nu mai puțin de 360 de branduri Virgin în toată lumea, din anul 1968 încoace...
În fond, Radio Virgin Romania funcționează pe stațiile Radio 21.
S-au schimbat firește Jingle-urile și formatul, care a devenit acum un ”Pop & Electro CHR”, împănat cu melodii ”fresh” din clasamentele internaționale.
Acum, sincer să fiu, nu știu cum să-i scriu denumirea în articole: Radio Virgin sau Virgin Radio...:)
Cert e că în piață lumea face o sumedenie de comentarii pe seama numelui stației și vă dați seama de ce...
De exemplu, numele emisiunilor lor sunt:
- ”Virgin Tonic” - matinalul dintre orele 06.30-10.00 - luni-vineri;
- ”Virgin Music” - orele 10.00-16.00 - luni-vineri sau
- ”Non-Stop Virgin” - programul de noapte.
Adicătălea, nu comentez...
Mai ales la ultima denumire de emisiune.
În fine, întrucât articolul se referă la tarifele practicate de Virgin Radio pentru difuzarea unui spot publicitar, trebuie să vă spun că, în cadrul celor 39 de stații deținute, costurile variază între 30 de lei și 1.300 de lei, la care se adaugă TVA.
Tarifele variază în mod firesc în funcție de regiune, ziua săptămânii și intervalul orar ales.
Pentru campanii publicitare la Virgin Radio, apelați ca de obicei la serviciile agenției noastre de publicitate, prin următoarele coordonate:
- E-mail la: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau
- Telefonic la 0722.288.255.
Persoană de contact: Claudiu Costea