Muzica nouă va fi lansată în fiecare noapte de vineri

”New Music Fridays” - așa se numește conceptul care va fi implementat pe piața muzicală începând cu data de 10 iulie 2015.
Ce înseamnă ”New Music Fridays”?
Dacă ar fi să încercăm o definiție, ar trebui să spunem cam așa, în câteva cuvinte: noile lansări muzicale (fie ele albume, fie single-uri) vor fi făcute în fiecare noapte de vineri, la ora 00.01.
Noua regulă va fi aplicată unui număr de 45 de țări de pe mapamond, tocmai pentru a nu mai pune într-o lumină defavorabilă anumite țări în care lansările discografice aveau loc la câteva zile bune după lansarea pe cele mai mari piețe muzicale, respectiv Statele Unite, Marea Britanie și Suedia.

Instalează gratuit Windows 10

Ai instalat Windows 7 sau Windows 8.1?
Vrei să treci GRATUIT la Windows 10?
Nimic mai simplu!
Privește monitorul în partea de jos, în dreapta.
Cât mai repede, să nu pierzi ocazia!
Vezi simbolul de ”Windows” - cele patru dreptunghiuri stilizate?
Ei bine, dă ”click” pe el.
Îți va apărea o nouă fereastră, în care ți se va comunica (în limba română, firește) că poți trece gratuit la versiunea Windows 10, până în data de 19 iulie 2015.
Tot ce trebuie să faci este să introduci în câmpul solicitat adresa ta de e-mail și vei fi înștiințat ulterior despre data la care poți descărca varianta Windows 10.
O poți instala oricând, la o dată aleasă de tine.
Simplu și gratuit!
Dacă vrei să vezi ce beneficii ai utilizând Windows 10, iată aici linkul către PAGINA OFICIALĂ WINDOWS 10.
Nu vezi iconița în colțul din dreapta-jos a ecranului?
Cum așa?
Înseamnă că nu ai Windows 7 sau 8.1 cu licență...
Acum vezi ce înseamnă să fi fost corect și să cumperi licența - aveai la dispoziție Windows 7 sau 8.1 și primeai bonus varianta Windows 10...
Păcat...

Noi posturi TV HD în grila RCS-RDS

Printr-un comunicat trimis la redacție, operatorul de servicii TV RCS-RDS aduce la cunoștința tuturor abonaților faptul că, începând cu data de 02 iunie 2015, posturile de televiziune AXN și Digi Sport 3 pot fi vizionate în format HD.
Până acum, aceste posturi erau oferite în format SD, Digi Sport 3 făcând chiar notă discordantă față de Digi Sport 1 și 2.
De asemenea, în cazul în care sunteți abonați RCS-RDS și aveți activată și opțiunea Max Pack, veți putea viziona la calitate HD și posturile de televiziune HBO Comedy și Cinemax.
Vă atrag atenția asupra unui fapt:
Adăugarea manuală în lista de canale TV nu funcționează corect și ca atare, vă sfătuiesc să efectuați o scanare completă a programelor oferite de RCS-RDS.
În cazul în care dețineți un TV Smart Full HD și doriți să vizionați posturile de televiziune HD FĂRĂ DECODORUL OFERIT DE RCS-RDS, accesați ACEST GHID GRATUIT.

Cel mai rentabil website din care se pot câștiga bani

Am descoperit cel mai rentabil site din care poți face bani pe net!
Spun foarte serios acest lucru, întrucât l-am verificat.
Nu mai ai nevoie de reclame pe site sau mai știu eu ce tip de PTC.
Pur și simplu te înscrii, dai click pe reclamele din cont și încasezi între 0,001 și 0,02 USD per click.
Asta dacă ești singur.
Dacă aduci referali sub tine, VEI ÎNCASA EXACT ACEEAȘI SUMĂ PE CARE O ÎNCASEAZĂ ȘI EI!!!
Cu alte cuvinte, câștigi 100% din referali, ceea ce este unicat în lume!
TRAFFICMONSOON se numește pagina de net.
Ai mai sus linkul de înscriere sau mai jos bannerul pe care poți să-ți faci cont.
Completează pas cu pas rubricile - inclusiv numărul de telefon - fără probleme. Datele sunt doar ca tu să poți lua legătura cu ceilalți membri. Nu te ”virusează” nimeni.

Share Up To 110 % - 10% Affiliate Program

După ce ai făcut contul, accesează MY ACCOUNT din partea de  stânga sus și apoi dă click pe reclamele verzi, mov și albastre care apar pe pagină.
Butonul de încasare se numește CLAIM.
Apasă-l și se încarcă reclama, care rulează pe ecran între 4 și 60 secunde, depinde de venitul generat.
Introdu codul de verificare și apoi dă click pentru a verifica.
Repetă operațiunea până când vezi toate reclamele.
Poți câștiga între 0,08 și 0,20 USD pe zi, SINGUR, FĂRĂ REFERALI, după cum spuneam.
Prima plată se face INSTANT și are are pragul de 2 USD.
Pragul crește apoi la 3 USD, 4 USD și tot așa, din unitate în unitate.

E foarte ușor să-i faci!
Plățile se fac instant, în orice fel de cont PayPal, indiferent dacă este verificat sau nu!
Asta este mare lucru, căci alte siteuri nu permit acest tip de încasare.
Mai ai de asemenea posibilitatea înscrierii unui website pe care ți-l dorești.
Faci apoi Traffic Exchange prin accesarea START SURFING din pagina MY ACCOUNT.
Aduni puncte și le aloci paginii tale!
Faci și bani și faci rost și de vizitatori!
Dacă mai vrei să vezi și alte siteuri PTC din care poți câștiga bani, intră AICI.
Pagina este curată, nu-ți face griji. Conține doar bannere care sunt conectate la baza de date și poți vedea câți bani am câștigat eu... Ca dovadă că nu e minciună.
Hai! Ce mai stai!? Bagă mare!
Baftă și spor la bani!

Crește audiența posturilor de radio locale

Așa după cum scriam și anul trecut pe vechea noastră pagină oficială, tendința de creștere a audiențelor înregistrată de posturile de radio locale se menține.
După cum relevă și cel mai recent studiu de audiență publicat de Asociația pentru Radio Audiență, la nivel național, media zilnică a numărului de ascultători de posturi de radio locale o depășește pe cea a principalei rețele radio, și anume KISS FM.
Astfel, la categoria NAȚIONAL - ”Alt post de radio” (la care pot fi adăugate și categoriile ”Mai mult de un post de radio” și chiar ”Post de radio neidentificat” - ultimele poziții din tabel) audiența minimă totalizată într-o zi este de 2.435.900 ascultători, față de prima rețea clasată - Kiss FM cu 2.091.500 ascultători.
Cota de piață la nivel național este de minim 14,9% pentru stațiile locale, față de 13,3% cât are același prim-clasat, respectiv Kiss FM.
La nivel URBAN - categoria ”Alt post de radio” - la care la fel ca mai sus, pot fi adăugate și celelalte două categorii, numărul minim zilnic de ascultători totalizați de stațiile locale este de 1.674.000 ascultători, față de 1.292.600 ascultători medie zilnică rețea Kiss FM.
Cota de piață pentru urban este de 16,1% în dreptul stațiilor locale, față de 12,5% cât are în medie zilnică rețeaua Kiss FM.
Motivele pentru care stațiile locale de radio cresc în audiență sunt:
- informația locală - furnizată prin buletinele de știri locale, date meteo, date din trafic, informații din lumea sportului la nivelul stației de deservire;
- concursurile organizate pe plan local;
- dedicațiile oferite ascultătorilor;
- receptivitatea față de doleanțele muzicale ale sacultătorilor;
- relațiile create în timp între animatorii postului de radio și ascultătorii din respectiva localitate;
- promovarea la nivel local prin publicații și posturi de televiziune (deținute de cele mai multe ori de același trust de presă) și nu în ultimul rând,
- Playlistul postului de radio.
Aici apar cele mai mari departajări între posturile locale și rețele:
Postul de radio știe cel mai bine ce se ascultă în zona respectivă și ca atare, se pliază pe gusturile ascultătorilor.
În plus, numărul de melodii pe care-l difuzează un post de radio local este în mod garantat mai mare decât cel al unei rețele radio, care repetă în mod obsedant cele 30-50 de melodii agreate de Playlist Manageri.
Această din urmă problemă este cel mai des reclamată de audiență.
Așadar, ar trebui ca mulți dintre cei interesați în promovarea activității pe care o desfășoară prin difuzarea de spoturi publicitare radio să-și revizuiască orientările.
Cel puțin temporar...
Claudiu Costea

Clasare slabă a României la Eurovision 2015

Înainte de finala Eurovision 2015, casele de pariuri au dat ca și câștigătoare echipa Suediei, reprezentată de vocalistul Mans Zelmerlow.
Cântecul său a fost chiar foarte plăcut, vocea excelentă și a fost ajutat extraordinar de mult de animația foarte inspirată din background.
Așadar, Suedia a câștigat ediția cu numărul 60 a Eurovision-ului, desfășurată în 2015 în capitala Austriei.
Numărul de puncte acumulate: 365.
Pe următoarele locuri s-au situat:
Locul 2: Rusia - cu 303 puncte;
Locul 3: Italia: 292 puncte și care a fost o perioadă lideră a clasamentului;
Locul 4: Belgia - 217 puncte;
Locul 5: Australia - 196 puncte.
Australia a avut statut de participantă extraordinară în cadrul concursului european, dar iată că a făcut o figură interesantă (sau poate asta a și fost intenția organizatorilor, atragerea de alte țări, cu toate că numele concursului se referă doar la țări de pe Vechiul Continent...)
România - reprezentată de grupul Voltaj - a ieșit doar pe locul 15, cu un total de... 35 de puncte.
Foarte slab în comparație cu anii trecuți și cred că de vină a fost atât melodia, cât și interpretarea statică a piesei majoritar în limba română și al cărei sens nu a fost înțeles decât de românii care muncesc înafara granițelor și care iată că nu au contribuit foarte mult la urcarea melodiei în clasament...
Oricum e mai bine decât punctajul obținut de Germania (un fabulos 0 puncte, locul 26) și mai ales, decât cel obținut de țara-gazdă - Austria - care a fost ”răsplătită” pentru efortul organizării cu... 0 PUNCTE (ultimul loc, respectiv 27)!
Clasamentul integral oficial poate fi consultat AICI.
Claudiu Costea

Cele mai ascultate emisiuni ”matinale” radio

Așa după cum menționam în articolul publicat în urmă cu câteva zile, referitor la AUDIENȚELE RADIO DIN PRIMĂVARA 2015, ultimele măsurători au dovedit schimbări majore în ceea ce privește ierarhiile principalilor competitori media.
Un interes deosebit este arătat emisiunilor matinale, respectiv celor care se desfășoară zilnic între orele 07-10, de luni până vineri și despre care se spune că ar fi maximul de audiență.
Vrem prin prezentul articol să spulberăm odată pentru totdeauna îndoielile celor care afirmă că o echipă de realizatori este mai bună decât alta și mai ales, zvonurile lansate în diferite localități ale țării, generate în principal de anumiți ”factori de influență”.

AUDIENȚE EMISIUNI RADIO MATINALE - NAȚIONAL (TOP 10):
 1. RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI - 1.106.000 ascultători;
 2. KISS FM - 926.000 ascultători;
 3. RADIO ZU - 868.000 ascultători;
 4. EUROPA FM - 853.000 ascultători;
 5. PRO FM - 789.000 ascultători;
 6. RADIO ROMÂNIA REGIONAL - 726.000 ascultători;
 7. ANTENA SATELOR - 457.000 ascultători;
 8. MAGIC FM - 349.000 ascultători;
 9. RADIO 21 - 287.000 ascultători;
10. ROCK FM - 136.000 ascultători.

AUDIENȚE EMISIUNI RADIO MATINALE - URBAN (TOP 10):
 1. RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI - 725.000 ascultători;
 2. RADIO ZU - 688.000 ascultători;
 3. EUROPA FM - 597.000 ascultători;
 4. KISS FM - 587.000 ascultători;
 5. PRO FM - 463.000 ascultători;
 6. RADIO ROMÂNIA REGIONAL - 287.000 ascultători;
 7. MAGIC FM - 285.000 ascultători;
 8. RADIO 21 - 209.000 ascultători;
 9. ANTENA SATELOR - 132.000 ascultători;
10. ROCK FM - 109.000 ascultători.

AUDIENȚE EMISIUNI RADIO MATINALE - BUCUREȘTI (TOP 10):
 1. RADIO ZU - 174.400 ascultători;
 2. RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI - 152.300 ascultători;
 3. MAGIC FM - 83.000 ascultători;
 4. EUROPA FM - 76.600 ascultători;
 5. KISS FM - 58.700 ascultători;
 6. PRO FM - 58.000 ascultători;
 7. ROCK FM - 42.400 ascultători;
 8. ROMANTIC FM - 42.200 ascultători;
 9. RADIO 21 - 29.800 ascultători;
10. GOLD FM - 29.600 ascultători.

Nu comentez sub nici o formă cifrele oficiale prezentate mai sus, ci vă las pe dumneavoastră să trageți concluziile și să apreciați locul în care doriți să vă realizați campaniile publicitare...
Claudiu Costea

Crește alocația, crește populația!

Țineți bine minte afirmația din titlul: Crește alocația, crește populația!
Nu cred că fac nici un fel de greșeală atunci când afirm acest lucru.
În mod sigur, mulți dintre cei care locuiesc la țară își freacă mâinile de bucurie. La fel și cei care-și trimit copiii la cerșit prin orașe și mai ales, cei care scotocesc prin tomberoane.
Sunt cei care - dat fiind numărul mare de copii pe care-i au - vor beneficia de fonduri duble pentru a-și cumpăra băutură. Căci din păcate, nu se ocupă câtuși de puțin de investirea banilor în educația celor mici și nici măcar în achiziționarea de alimente, haine și încălțăminte pentru copiii lor.
Banii pe care-i vor primi din partea statului se vor duce în ”Zeamă de pufoaică”, ”Ochii lui Dobrin”, ”Mona - Zeița frecției” și în alte mai-știu-eu-cum s-or numi băuturi alcoolice.
Pentru a putea primi banii însă, vor trebui să aibă acte de identitate!
Automat, va crește populația României în statistici.
De asemenea, alcoolul îi va îmbia la ”puit”. Și iar va crește numărul de locuitori ai țării.
Rău n-ar fi, căci odată și odată se vor angaja și ei și vor avea salarii, reușind într-o oarecare măsură să ajute la întreținerea fondului de pensii pentru cei bătrâni.
Nu zic că măsura dublării alocației - adoptată ieri de legiuitori - nu este bună.
Ba din contră, este foarte bună.
Dar mulți banii ajung unde nu trebuie.
Hai că cei cu școală și cu spirit de organizare vor economisi sau vor cumpăra cele necesare copiiilor.
Dar la cei de la țară, cu părinți ”drojditori” s-a gândit cineva...?
Stau așadar și mă întreb: n-ar fi fost mai bună cumva o altă măsură?
De exemplu reducerea impozitului pe salariu pentru părinții ANGAJAȚI ai acelor copii.
E doar un exemplu, venit acum în vârful degetelor...
Oricum ar fi, fiți cu ochii pe statistică: pun pariu că va crește populația României, începând cu februarie 2016, așa după cum am spus.
Claudiu Costea

Evoluția audiențelor radio toamna 2014 - iarna 2015

EVOLUȚIA AUDIENȚELOR RADIO - COMPARAȚIE ÎNTRE VALUL 01 SEPTEMBRIE 2014 - 21 DECEMBRIE 2014 și VALUL 12 IANUARIE 2015 - 26 APRILIE 2015.
COMPARAȚIE DUPĂ NUMĂRUL DE ASCULTĂTORI TOTALIZAȚI ÎNTR-O ZI:
LA NIVEL NAȚIONAL:

LOC NUME POST RADIO Nr. ASCULTĂTORI 2014 Nr. ASCULTĂTORI 2015
1 ALT POST DE RADIO (Nenom.) Peste 2.435.900 Peste 2.601.100
2 KISS FM 2.091.500 2.050.800
3 RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI 1.987.200 1.874.200
4 RADIO ZU 1.618.600 1.692.000
5 PRO FM 1.575.000 1.520.700
6 EUROPA FM 1.441.100 1.422.100
7 RADIO ANTENA SATELOR 737.300 767.900
8 RADIO 21 733.800 579.100
9 MAGIC FM 728.200 701.200
10 R. ROMÂNIA OLTENIA CRAIOVA 461.400 407.400

LA NIVEL URBAN:

LOC NUME POST RADIO Nr. ASCULTĂTORI 2014 Nr. ASCULTĂTORI 2015
1 RADIO LOCAL 1.674.000 1.758.200
2 KISS FM 1.292.600 1.224.400
3 RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI 1.244.300 1.170.700
4 RADIO ZU 1.081.800 1.144.700
5 EUROPA FM 1.048.700 988.700
6 PRO FM 968.100 930.300
7 MAGIC FM 604.100 590.600
8 RADIO 21 468.200 382.600
9 RADIO ANTENA SATELOR 217.200 240.600
10 ROCK FM 206.600 232.100

BUCUREȘTI

LOC NUME POST RADIO Nr. ASCULTĂTORI 2014 Nr. ASCULTĂTORI 2015
1 RADIO ZU 223.200 270.600
2 ALT POST DE RADIO (Nenom.) 223.000 217.000
3 RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI 202.000 221.800
4 KISS FM 182.800 142.600
5 MAGIC FM 161.500 152.700
6 PRO FM 131.800 114.400
7 EUROPA FM 126.700 122.600
8 ROMANTIC FM 100.100 100.000
9 RADIO 21 99.300 69.200
10 ROCK FM 90.900 91.000

SCURTE CONCLUZII:
- Posturile de radio locale cresc foarte mult în audiență, atât la nivel național, cât și la nivel urban;
- La nivel național, Kiss FM se menține pe locul fruntaș, deși scade în audiențe în toate zonele, mai ales în București;
- Pro FM este și el în scădere în toate zonele;
- Europa FM este în scădere, în special în urban și București;
- Radio 21 este în scădere însemnată, în special în București;
- Radio România Actualități scade în audiențe în urban și național, dar crește în București;
- Radio Antena Satelor crește în urban și național;
- Rock FM crește încet dar sigur în București și mai ales în mediul urban;
- Magic FM scade în toate mediile.
Așadar, semnal mare de alarmă pentru multe stații...
Sondajul este realizat ca de obicei în ultimii ani pentru A.R.A. - ASOCIAȚIA pentru RADIO AUDIENȚĂ de către institutele de cercetare IMAS - Marketing și Sondaje S.A. și GfK România.
Datele oficiale pot fi accesate de pe siteul INSTITUȚIEI.
Publicat de Doctor FM România la data de 18 mai 2015, ora 11.30.