Lista completă a câștigătorilor premiilor Grammy 2017

Cea de-a 59-a ediție a decernării premiilor Grammy a avut-o în centrul atenției și în mijlocul aplauzelor pe talentata Adele, care a reușit să ia cele mai multe dintre ele.
Iată mai jos lista completă a câștigătorilor:
- Albumul anului: ”25” - semnat de Adele;
- Înregistrarea anului: ”Hello” - semnată Adele;
- Cea mai bună compoziție a anului: ”Hello” - semnată de Adele și Greg Kurstin;
- Cel mai bun artist nou: Chance The Rapper;
- Cea mai bună prestație în duet sau grup: ”Stressed Out” - semnată de Twenty One Pilots;
- Cel mai bun album vocal Pop: ”25” - semnat Adele;
- Cea mai bună reprezentație Pop: ”Hello” - semnată Adele;
- Cel mai bun album vocal Pop tradițional: ”Summertime” - semnat de Willie Nelson (Sings Gershwin);
- Cea mai bună înregistrare de dans: ”Don't Let Me Down” - semnată The Chainsmokers feat. Daya;
- Cel mai bun album Dans/Electronic: ””Skin” - semnat Flume;
- Cel mai bun album contemporan instrumental: ”Culcha Vulcha” - semnat de Snarky Puppy;
- Cel mai bun cântec Rock: ”Blackstar” - semnat David Bowie;
- Cea mai bună reprezentație Rock: ”Blackstar” - semnată David Bowie”;
- Cea mai bună reprezentație Metal: ”Dystopia” - semnată Megadeth;
- Cel mai bun album Rock: ””Tell Me I'm Pretty” - semnat Cage The Elephant;
- Cel mai bun album Rock Alternativ: ”Blackstar” - semnat de David Bowie;
- Cel mai bun album din categoria ”Urban”: ”Lemonade” - semnat de Beyonce;
- Cea mai bună reprezentație Rhythm & Blues: ”Angel” - semnată Lalah Hathaway;
- Cel mai bun cântec Rhythm & Blues: ”Lake By The Ocean” - semnată Hot David & Musze;
- Cel mai bun album Rhythm & Blues: ”Lalah Hathaway Live” - semnat firește de Lalah Hathaway;
- Cel mai bun album Rap: ”Coloring Book” - de la Chance The Rapper;
- Cea mai bună reprezentație Rap: ”No Problem” - de la Chance The Rapper feat. Lil Wayne și 2 Chainz;
- Cel mai bun pasaj de Rap: ”Hotline Bling” - semnată Drake;
- Cel mai bun cântec Rap: ”Hotline Bling” - compus de Aubrey Graham și Paul Jefferies;
- Cea mai bună reprezentație Country: ”My Church” - de la Maren Morris;
- Cea mai bună reprezentație a unui duet sau grup de muzică Country: legendara piesă a lui Dolly Parton - ”Jolene”, interpretată de marea artistă alături de Pentatonix;
- Cel mai bun cântec Country: ”Humble And Kind” - de la Lori McKenna (compoziție Tim McGraw);
- Cel mai bun album Country: ”A Sailor's Guide To earth” - semnat Sturgill Simpson;
- Cel mai bun album New Age: ”White Sun 2” - semnat de White Sun;
- Cea mai bună improvizație solo Jazz: ”I'm So Lonesome I Could Cry” - prestată de John Scofield;
- Cel mai bun album vocal Jazz: ”Take Me To The Alley” - al lui Gregory Porter;
- Cel mai bun album instrumental Jazz: ”Country For Old Men” - de la John Scofield;
- Cel mai bun album al unui ansamblu Jazz: ”Presidential Suite: Eight Variations On Freedom” - semnat de Ted Nash Big Band;
- Cel mai bun album Latin Jazz: ”Tribute To Irakere/Live In Marciar” - Chuco Valdes;
- Cea mai bună reprezentație Gospel: ”God Provides” - de la Tamela Mann;
- Cel mai bun album Reggae: ”Ziggy Marley” - semnat firește de Ziggy Marley.
Întrucât spațiul nu-mi permite includerea absolut tuturor categoriilor, vă invit să studiați lista completă și oficială pe pagina BILLBOARD.
Claudiu Costea

Câți bani a încasat pe zi PRO TV în 2016

Dacă n-o știați, hai să vă zic una tare:
Știți câte părăluțe a încasat PE ZI firma care deține postul de televiziune PRO TV în anul 2016?
Bat pariu că nu știți:
Cam 473.838 USD.
Mai e ceva după virgulă, dar normal că nu se pune.
Ați citit bine.
E vorba despre USD, adicătălea dolari americani.
În leuți românești, vine cam aproape un milion și 950.000 lei pe zi.
Hai fo două milioane de lei pe zi.
Repet, pe zi.
De subliniat că este venitul total al companiei CME - Central European Media Entreprises - în România și asta înseamnă că mă refer la toate activitățile lor.
Faptul că am spus PRO TV este ca să vă dați seama bine despre cine e vorba.
Acest lucru vine în condițiile în care în anul trecut, PRO TV a fost lider de audiență cam în 71% din an, adică în 259 de zile din cele 365.
A luat în mod firesc tot caimacul publicității...
Venitul PRO TV a crescut față de anul 2015 cu 9,8%, România situându-se astfel pe locul doi în topul țărilor din Europa în care compania CME este prezentă:
- Locul 1: Cehia - cu încasări de 190.372.000 USD - în creștere cu 4,2% față de 2015;
- Locul 2: România - cu încasări de 172.951.000 USD - în creștere cu 9,8% față de 2015;
- Locul 3: Slovacia - cu încasări de 90.549.000 USD - în creștere cu 7,2% față de 2015;
- Locul 4: Bulgaria - cu încasări de 72.651.000 USD - în creștere cu 0,6% față de 2015;
- Locul 5: Slovenia - cu încasări de 56.912.000 USD - în creștere cu 4,9% față de 2015 și pe
- Locul 6: Croația - cu încasări de 55.607.000 USD - în creștere cu 0,5% față de 2015.
Adevărul e că cei de la CME știu foarte bine să facă bani, chiar din piatră seacă...
Felicitări lor și mult curaj și inspirație celor care vor să câștige la fel ca ei (sau pe-aproape)!

Jason Mraz concertează în România

Cu trei luni înainte de a împlini frumoasa vârstă de patruzeci de ani (s-a născut la data de 23 iunie 1977 în localitatea Mechanicsville din statul american Virginia) JASON MRAZ are deosebita plăcere de a-i invita pe români la un concert... acustic.
Adevărul e că parcă sună mai bine așa, în varianta ”acustic”.
Concertul va avea loc în seara zilei de 11 martie 2017, la București, în Sala Radio, începând cu ora 19.00.
Spectacolul va purta numele de ”An Evening With Jason Mraz And His Guitar”.
Simplu, fără alte briz-brizuri...
Biletele au fost deja puse în vânzare - pre-sale din data de 4 februarie, iar vânzarea propriu-zisă a început în data de 6 februarie.
Costul biletelor variază între 125 și 250 de lei și pot fi cumpărate de pe EVENTBOOK.

”Masterchef”, ”Românii au talent” și ”Las Fierbinți” 2017

Ca de obicei în apropierea jumătății lunii februarie, PRO TV reia seria emisiunilor-concurs care i-au adus primul loc pe podiumul audiențelor din ultimii ani în România.
Noul sezon din ”Masterchef” începe în seara zilei de 13 februarie, cu jurați noi și concurenți care mai de care mai abili într-ale bucătăriei.
Liderul de audiență incontestabil este după cum se știe emisiunea ”Românii au talent”.
De avut au și vom avea și noi confirmările începând cu seara de vineri, 17 februarie.
Din 22 februarie apare sezonul cu numărul 11 din dileala aia de serial numită ”Las Fierbinți”.
Nici aici nu mai fac vreun comentariu, căci toată lumea îl urmărește.
Și din toamnă, PRO TV-ul va ”dansa printre stele”, atunci când va debuta la acest post de televiziune emisiunea cu același nume, derulată în trecut la Antena 1 - dar care n-a făcut prea mulți ”purici” aici.
Moderatori ai noii emisiuni vor fi Mihaela Rădulescu și inegalabilul Cabral, împrumutat pentru scurtă vreme de la altă emisiune de succes - ”Ce spun românii”.
Ce mai, tunurile pe audiență și pe concurență!
Cu toate că în serile în care se difuzează ”Masterchef”, emisiunea ”Chefi la cuțite” i-a depășit în ultimul sezon.
Rămâne de văzut care vor fi audiențele generale, dar toată lumea preconizează o victorie covârșitoare a PRO TV-ului.
În paranteză fie spus, în anul 2016, postul din Pache Protopopescu a fost lider de audiență în proporție de 71% din timp...
În Prime Time, să fie clar....

Cele mai urmărite știri despre manifestații

Ceea ce se spune despre încrederea manifestată de români în privința știrilor difuzate de posturile Antena 1 și Antena 3 se adeverește.
Românii nu mai pun mare bază pe informațiile deseori deformate pe care aceste două posturi de televiziune le fac publice.
Ca dovadă, în seara zilei de 1 februarie 2017, PRO TV a avut în cadrul buletinului de știri difuzat la ora 19.00 o audiență mai mult decât dublă față de Antena 1:
PRO TV a avut peste 2,5 milioane telespectatori, în vreme ce Antena 1 a avut aproape 1,1 milioane telespectatori.
Pe locul trei s-a situat Kanal D cu un pic peste 0,7 milioane telespectatori, urmat de România TV cu peste 0,6 milioane.
Pe locul cinci s-a situat Antena 3, cu aproape 0,5 milioane telespectatori.
Asta era așadar audiența la nivel național între orele 19.00-20.00, în seara zilei de 1 februarie 2017.
Nu-ți trebuiesc cunoștințe avansate de matematică pentru a face o banală sumă:
Dacă aduni telespectatorii Antenei 1, Antenei 3 și pe cei ai România TV, nu ajungi decât la valoarea de 2,2 milioane telespectatori, sub cei 2,5 milioane ai PRO TV-ului.
De altfel, PRO TV și DIGI 24 sunt considerate la această oră de către majoritatea populației ca fiind singurele obiective din punct de vedere editorial și care nu înregistrează derapaje în comunicarea informațiilor.
Multe dintre posturile de știri forțează deja limitele imparțialității impuse de meseria de jurnalist și atacă dur instituția Președintelui și sutele de mii de manifestanți care au ieșit în stradă în București și peste 50 de localități din țară.
Norocul nostru este că de ani buni încoace, avem la dispoziție multe posturi TV pe care le alegem simplu, îndemnați de liberul arbitru și mai ales, de conștiință.
Încercările de manipulare la care ne supun unele posturi se vor vedea în curând în audiențe și acolo unde le doare cel mai tare, la încasări.
Momentan se bucură de partizanatul unora care le acoperă, dar acele zile sunt numărate.
Din păcate, multe posturi nu se gândesc la propriul viitor și nu sunt câtuși de puțin obiective.
Și asta le va costa...
Imagine și bani...
Claudiu Costea

Internetul și radiourile din București au bătut televiziunile

Na problemă de rezolvat aici: ai vreo patru televiziuni aservite ție, care dezinformează grosolan și încearcă să manipuleze masiv opinia publică, dar tot iese lumea în stradă!
Ce poți să faci atunci când posturile de radio private din București - și mă refer aici la cele care comentează viața politică și socială din România și nu la cele care dau mită prin premii ca să aibă ascultători - te vorbesc de rău și mai ales, spun despre tine că impui dictatură în urma celor peste 50 de procente pe care le deții în Parlament?
Încerci să blochezi emisiunile posturilor de radio?
Încerci să ștergi postările acide de pe rețelele sociale?
Încerci să-i faci pe oameni să nu mai iasă în stradă?
Tu poți să-ncerci, dar se vede treaba că nu-ți prea iese.
Nici alaltăieri, nici ieri, nici azi și nu-ți va ieși nici mâine și poimâine.
Te-au bătut posturile de radio și Internet-ul la care nu au acces pomanagiii cărora le-ai mărit din mârșavă grosolănie veniturile.
Cel mai bine ar fi să treci frumos în banca ta, să anulezi greșelile imense pe care le-ai făcut prin ordonanța de urgență cu care ne-ai trimis în anul 1947 și ne-ai făcut de rușine în fața lumii întregi - chiar am auzit că niște belgieni sau elvețieni ne-au făcut ”republica bananieră a Europei” din cauza ta...
N-ar fi mai bine așa?
Hai, te rog frumos rezolvă problema.
Sau dacă nu poți tu, fă loc altuia care iubește cu adevărat țara asta, poporul ăsta și care nu vrea să țină spatele unora care vor să facă fărădelegi.
Ieri am fost 300.000.
Mâine mai mulți și apoi din ce în ce mai mulți...

Bilete concert KINGS OF LEON București 2017

Îți place piesa ”Sex On Fire”?
Dacă da, ai ocazia s-o asculți cântată ”live” de către celebrii americani de la KINGS OF LEON!
Asta dacă-ți cumperi bilet la primul lor concert din România, show care va fi susținut pe Arena Națională din București, în data de 17 iunie 2017.
Ora de începere: 17.30.
Faza tare e că biletele nu sunt puse în vânzare pe VIAGOGO și nici turneul nu este anunțat pe pagina lor oficială KINGS OF LEON TOUR SCHEDULE.
Dar cică vor concerta, aşa afirmă organizatorul - ”ALive”.
Prețul biletelor este cuprins între 95 de lei - Categoria 5 - și 500 de lei - Categoria VIP.
Biletele pot fi cumpărate de pe BILETE.RO - click aici.

Sport.ro ”se dă” la bărbați

După ce au modificat cu acordul CNA formatul postului de televiziune Sport.ro, iată că a fost făcută publică și data la care schimbările vor fi puse în practică:
30 ianuarie 2017.
Începând cu această dată, Sport.ro ”se dă” la bărbați.
Adică are emisiuni și filme adresate preponderent populației masculine din România.
Fotbal (UEFA Champions League UEFA Europa League, Cupa României), cafteală (”Local Kombat”) și emisiuni pe teme sportive - mai vechea ”Ora exactă în sport”, la care se adaugă seriale de râs ca: ”Familia Bundy” și ”Familia Simpson”.
Rămâne de văzut acum care va fi efectul schimbării, mai ales în condițiile în care serialele menționate sunt redifuzate a nu știu câta oară pe posturile TV din țara noastră și mai ales, în condițiile în care Digi atacă foarte puternic cu toate canalele de sport pe care le deține.
La care se mai adaugă și transmisiunile Eurosport...
Va fi greu pentru Sport.ro să se mențină, dar măcar știm că acolo nu vom vedea reclame la margarină, ”Vegete” și alte legume uscate, rujuri, farduri și creme antirid pentru femei, detergenți care se poartă peste tot cu tine (inclusiv la teatru - vezi cazul Perwoll) și alte produse care se adresează doamnelor și domnișoarelor.
Deși foamea de bani îi poate face pe cei de la Sport.ro să accepte și difuzarea de reclame adresate femeilor din viața noastră.
Dar atunci chiar că vom schimba canalul...:))
Claudiu Costea

TARIFE TELE 1 BACĂU

Postul de televiziune TELE 1 BACĂU reprezintă la ora actuală cea mai bună modalitate de promovare în peisajul media din localitate.
Tarifele practicate de TELE 1 BACĂU variază între 20 de lei și 1.500 de lei, în funcție de tipul de reclamă abordat: difuzare de spot publicitar cu durata de 30 de secunde sau realizarea și difuzarea unei emisiuni publicitare cu durata de 30 de minute.
La tarifele menționate mai sus se adaugă TVA.
Bineînțeles, tarifele de difuzare diferă în funcție de ziua și de ora de programare.
Pentru oferte și campanii publicitare la postul de televiziune TELE 1 BACĂU vă rugăm să vă adresați agenției noastre de publicitate la următoarele coordonate:
E-mail la: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau
Telefonic la numărul 0722.288.255 - de luni până vineri între orele 8.00-14.00.
Persoană de contact: Claudiu Costea.