După cum promiteam în ARTICOLUL PUBLICAT IERI, am revenit cu amănunte legate de războiul audiențelor din seara de luni, 12 februarie 2018, atunci când au debutat emisiunile ”Mă însoară mama” la Pro TV și ”Asia Express” la Antena 1.
Ei bine, după cum bănuiam, câștigătorul poziției fruntașe a fost emisiunea... ”Exatlon” de la Kanal D.
Pe tronsonul orar în care cele trei reality show-uri s-au suprapus, ”Exatlon” a avut în medie peste două milioane de telespectatori pe minut, în vreme ce ”Mă însoară mama” a avut în medie peste 1,4 milioane de telespectatori pe minut.
Asta la nivel național, firește.
Pe locul trei s-a clasat ”Asia Express” cu o medie de 800.000 telespectatori, în același clasament.
Aceeași ierarhie s-a menținut și la nivel urban.
La nivel comercial însă, locurile doi și trei s-au inversat, astfel:
Medalie de aur pentru Cosmin Cernat și ”Exatlon”, argint pentru Gina Pistol cu ”Asia Express” și bronz pentru ”Mă însoară mama”, al cărei amfitrion a fost (și este) Cove.
Acum urmează întrebările firești:
Vor menține posturile de televiziune Antena 1 și Pro TV aceleași ore de difuzare pentru cele două emisiuni?
Sau le vor muta la alte intervale orare, atunci când vor fi mai vizionate?
Mai are rost așadar să se lupte cu ”Exatlon”?
Rămâne de văzut...
Claudiu Costea