După cum prognozam sâmbătă, chiar în ziua finalei de la Roland Garros pe BLOGUL MEU, PRO TV avea să facă un gheșeft de pe urma partidei de tenis.
S-a orientat repede și la timp să cumpere dreptul de televizare al meciului și l-a mediatizat ca și cum ar fi soarta țării noastre în joc.
Tipic PRO TV...
Zici că ne fac un mare favor că transmit meciul, chiar dacă toți puteam să-l urmărim pe Eurosport.
De fapt, totul se rezumă la bănuți, după cum scriam zilele trecute.
Bănuții ăia sunt euro.
Se spune că ar fi achitat 100.000 euro pentru dreptul de televizare.
Se estimează că ar fi încasat vreo 300.000 euro pentru publicitatea difuzată.
Tragem linie și rezultă: 200.000 părăluțe în cîteva ore.
Din care mai iau ceva și comentatorii, că doar e program extra, nu-i așa!?
Credeați deci că e pentru noi, că PRO TV ”dă tenis la toată România”, care este ea?
Ei aș!
Bani!
Măcar să-i facă cinste și ei cu un keskose Simonei Halep.
Că nu au produs ei un program special, ci au televizat doar un meci de tenis cu miză uriașă.
Cu toate acestea, trebuie să felicităm PRO-ul pentru ”jocul de picioare” pe care l-a avut.
A avut prezența de spirit și simț mercantil.
Față de alții, care nu s-au prea chinuit cu partea asta...
De aia e mai mereu pe primul loc, el, PRO TV-ul.
Ca și cifre, ar veni cam așa:
PRO a avut în medie vreo 1,4 milioane telespectatori, în vreme ce Eurosport cam 0,44 milioane telespectatori pe minut în timpul vizionării partidei.
Ce-i al lor, e pus deoparte.
Chit că repet, ar fi buni de cinste...
Claudiu Costea