Dacă n-o știați, hai să vă zic una tare:
Știți câte părăluțe a încasat PE ZI firma care deține postul de televiziune PRO TV în anul 2016?
Bat pariu că nu știți:
Cam 473.838 USD.
Mai e ceva după virgulă, dar normal că nu se pune.
Ați citit bine.
E vorba despre USD, adicătălea dolari americani.
În leuți românești, vine cam aproape un milion și 950.000 lei pe zi.
Hai fo două milioane de lei pe zi.
Repet, pe zi.
De subliniat că este venitul total al companiei CME - Central European Media Entreprises - în România și asta înseamnă că mă refer la toate activitățile lor.
Faptul că am spus PRO TV este ca să vă dați seama bine despre cine e vorba.
Acest lucru vine în condițiile în care în anul trecut, PRO TV a fost lider de audiență cam în 71% din an, adică în 259 de zile din cele 365.
A luat în mod firesc tot caimacul publicității...
Venitul PRO TV a crescut față de anul 2015 cu 9,8%, România situându-se astfel pe locul doi în topul țărilor din Europa în care compania CME este prezentă:
- Locul 1: Cehia - cu încasări de 190.372.000 USD - în creștere cu 4,2% față de 2015;
- Locul 2: România - cu încasări de 172.951.000 USD - în creștere cu 9,8% față de 2015;
- Locul 3: Slovacia - cu încasări de 90.549.000 USD - în creștere cu 7,2% față de 2015;
- Locul 4: Bulgaria - cu încasări de 72.651.000 USD - în creștere cu 0,6% față de 2015;
- Locul 5: Slovenia - cu încasări de 56.912.000 USD - în creștere cu 4,9% față de 2015 și pe
- Locul 6: Croația - cu încasări de 55.607.000 USD - în creștere cu 0,5% față de 2015.
Adevărul e că cei de la CME știu foarte bine să facă bani, chiar din piatră seacă...
Felicitări lor și mult curaj și inspirație celor care vor să câștige la fel ca ei (sau pe-aproape)!