Publicăm mai jos dreptul la replică trimis redacției noastre de către compania Maurer Imobiliare:

”Compania Maurer Imobiliare, prezentă de peste 10 ani pe piața imobiliară din România, dezvoltă cu succes două proiecte imobiliare în Brașov – Avantgarden3 și Maurer Residence. În comunitatea Avantgarden3 trăiesc peste 3.000 de familii, care se bucură de locuințe la standarde occidentale, fiind cel mai îndrăgit proiect imobiliar din zona Transilvaniei.

Ca urmare a articolului apărut în data de 02.01.2017 pe site-ul www.newsbv.ro, compania Maurer Imobiliare dorește să tranșeze cu fermitate și responsabilitate punctul de vedere, jurnalistul Sebastian Dan neoferind ocazia vreunui reprezentant al companiei să își spună punctul de vedere. ”Povestea” postată pe internet este compusă din ”pasaje” luate cu copy paste de pe un grup al locatarilor, creat pe o rețea de socializare.

Dorim să precizăm faptul că TOATE lucrările efectuate în proiectul Avantgarden3 SUNT conforme cu legile aflate în vigoare, TOATE firmele care lucrează pentru compania Maurer Imobiliare sunt atent verificate de inginerii noștri, iar deficiențele sunt tratate și rezolvate de către angajații companiei (dacă acestea sunt făcute în scris, la departamentul Administrație, funcțional în cadrul firmei).

În ceea ce privește situația prezentată, în mod tendențios, fără o documentare în prealabil și fără a afla care este de fapt cauza reală a problemei, compania Maurer Imobiliare a cerut reacția imediată a subcontractorului responsabil pentru montarea surprafețelor vitrate, Windtherm, managerul firmei declarând următoarele:

”Utilizăm tâmplărie Rehau/Teraplast cu 5 și 6 camere, îndeplinind cerințele normativelor aflate în vigoare la data respectivă, iar sticla este LowE cu argon și nu a fost NICIODATĂ montată altfel. Pentru a susține toate cele declarate mai sus avem documente justificative și certificate care demonstrează calitatea produselor folosite. Problema condensului, menționată în articolul apărut pe internet este generată de exploatarea internă a ambientului, aceasta putând fi diferită de poziționarea locuinței în raport cu punctele cardinale.

Pentru a arăta deschiderea și transparența firmei pe care o reprezint, vom verifica personal TOATE sesizările făcute în scris la Departamentul Administrație al companiei Maurer Imobiliare și vom căuta soluții și rezolvări ale acestor situații neplăcute.

Ținem să evidențiem faptul că ne asumăm lucrările prestate, iar sesizările făcute de clienții Maurer Imobiliare vor fi remediate, contând pe sprijinul și colaborarea locatarilor din Avantgarden3”, conchide Fekete Csaba, manager al firmei Windtherm.

Departamentul Tehnic al Maurer Imobiliare, reprezentat de Managerul de Proiect, Oswald Prisacaru, are următorul punct de vedere: ”Principala problemă pe care o întâmpină locatarii în ceea ce privește condensul este generată de exploatarea necorespunzătoare a unității locative. O umiditate de peste 60% în locuință (cum am întâlnit în mai multe cazuri) NU este generată de proasta calitate a geamurilor, ci de faptul că în locuința este necorespunzător aerisită și încălzită.  În cazul blocurilor nou predate, în primii doi ani de la darea în folosință, putem vorbi despre o umiditate structurală în apartament, care poate fi eliminată numai prin încălzirea constantă a apartamentului. În plus, sunt nenumărate cazuri în care clienții au cerut mutarea caloriferelor din zona ferestrei, din motive subiective, acest lucru facilitând apariția condensului.

Însă, vom demara o amplă campanie de verificare a apartamentelor și geamurilor montate, luând măsurile necesare, impuse de situațiile întâlnite. În toate aceste demersuri contăm pe sprijinul clienților noștri”, afirmă ing. Oswald Prisacaru.

În urma celor menționate, compania Maurer Imobiliare dorește să evidențieze faptul că va lua toate măsurile impuse de situațiile întâlnite și semnalate de clienți, venind în sprijinul și spre rezolvarea acestora.

Aceste materiale postate pe internet, realizate într-un mod denigrator și tendențios, menite să păteze imaginea unei companii-lider pe piața dezvoltatorilor imobiliari își vor găsi rezolvarea pe cale legală.

Promisiunile pe care le facem clienților noștri au fost și vor fi păstrate atâta timp cât vom continua să lucrăm în acest domeniu, pentru că mai presus de toate este o datorie morală pe care o avem față de oameni și față de Dumnezeu.”
Comunicatul ne-a fost trimis în data de 03 ianuarie 2017, ca reacție la articolul apărut în NEWSBV.